close

Kontakt os

Har du brug for hjælp?

Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Vi er altid klar til at hjælpe dig med at finde det du skal bruge til den perfekte kop kaffe.

Vores kundeservicecenter er klar til at hjælpe på telefon eller e-mail. Du kan også benytte kontaktformularen nederst på siden, vi vender tillbage inden 24 timer.

Ønsker du at returnere en vare?

Returlabel

Ønsker at returnere din vare købt på homebarista.dk? Du kan her let købe og bestille pakkelabel til tilbagesendelse.

Når du bestiller returlabel, skal du have ordrenummer klar.

Returfragten koster 39 kr. og du kan betale med kreditkort.

Returnering

Sådan gør du

1. For at bestille returlabelen skal du klikke på 'returnér vare'. 

2. Du skal her indtaste ordrenummeret tilhørende varerne du ønsker at returnere.

3. Herefter udfyldes formularen med kontaktinformationer. Vælg hvilke produkter du ønsker at returnere samt årsag hertil. Du kan også tilføje en kommentar hvis du ønsker at uddybe.

4. Tryk 'hent label' hvorefter du bliver henvist til betaling af label, som koster 39 kr. 

5. Du modtager nu din pakkelabel, så du kan returnere varerne på posthuset.

Ofte stillede spørgsmål

FAQ

Betaling og levering

Bag Homebarista står Bentax, som er totalleverandør af højkvalitets kaffeudstyr og kaffeløsninger til erhverv og specialiserer sig i kaffeløsninger til erhvervskunder. Du kan besøge Bentax webshop, hvor du vil finde et bredt udvalg af produkter og services skræddersyet til erhvervskunder. Kontakt vores kundeservice for yderligere oplysninger. 

Ja, det er helt sikkert at handle på vores webshop. Vi tager sikkerheden af dine personlige oplysninger meget alvorligt. Vores betalingssystemer er krypterede og overholder de højeste standarder for sikkerhed. Derudover tilbyder vi en sikker betalingsgateway, der giver dig ro i sindet, når du foretager transaktioner hos os. Hvis du har yderligere spørgsmål eller bekymringer vedrørende sikkerheden, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, og vi vil med glæde hjælpe dig.

Når du vil gennemføre et køb i vores webshop, er det muligt at foretage din betaling med inden Mobilpay eller betalingskort. DU kan benytte både Mastercard, Dankort og Visa. 

Når du foretager en ordre på webshoppen vil beløbet herfor bliver reserveret på din konto. Pengene vil først blive trukket i det øjeblik vi pakker og klargøre din ordre til afsendelse på vores lager. 

ja, det er muligt at komme og afhente din ordre på vores hovedkontor på adressen Svenstrup Bane Alle 3, 9230 Svenstrup J, indenfor åbningstiderne: Man - tors. 08-16:00 og Fre. 08 -15:30. Vær opmærksom på helligdage.  

Vi håndterer og sender alle ordrer på hverdage indenfor åbningstider. Typisk vil din pakke blive afsendt samme dag inden kl. 14:00, med undtagelse af helligdage og ekstra travle perioder. Når din ordre er pakket, modtager du straks en kvittering for afsendelse eller afhentning.

Pakke til levering: 1-3 dage forventet leveringstid 

Pakke til afhentning i Svenstrup: pakke kan oftest hentes samme dag indenfor få timer efter bestilling. 

Returnering og refundering

Hvis du ønsker at returnere din vare købt på homebarista.dk kan du let købe og bestille pakkelabel til tilbagesendelse på vores hjemmeside, via dette link. Vær opmærksom på returfrist, der er gældende fra 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. 

Når du bestiller returlabel, skal du have dit ordrenummer klar. Returfragten koster 39 kr. og du kan betale med kreditkort.

Hvis du fortryder dit køb, skal du selv stå for fragtomkostningerne for returnering. Er der derimod tale om en fejl i din ordre eller reklamation, vil fragtomkostningerne blive dækket af Homebarista. 

homebarista.dk yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer.  Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. .). 

Bemærk, at du ikke kan fortryde eller reklamere køb af kaffe, te, sirup og andre fødevare.

Når du har udfyldt returformularen, har du 7 dage til at sende varen tilbage til os.  

Du kan læse mere om reglerne for fortrydelsesret her.
  

Ja, hvis du har fortrudt købet af en vare eller ved garantisag, kan dette afleveres personligt i vores receptionen på vores kontor, på adresses: Svenstrup Bane Alle 3, 9230 Svenstrup J, indenfor vores åbningstid som er: 

Mandag til torsdag: 08.00 til 16.00 
Fredag: 08.00 til 15.30 

Du kan læse mere om reglerne for fortrydelsesret her.

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage hvis varen returneres ubrugt og i original emballage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, som forringelsen udgør. Pengene for returneret varer vil blive tilbageført det øjeblik vi modtager varen tillbage på vores lager. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet. 

Skulle uheldet være ude, og du opdager en pakkefejl eller der er mangler i din ordre, er det vigtigt at du tager fat i os hurtigst muligt, så vi kan hjælpe dig og finde en løsning. Du kan kontakte vores kundeservice på telefon: +45 91 32 37 57 eller email: hej@homebarista.dk, indenfor åbningstiderne:

Mandag til torsdag: 08.00 til 16.00 
Fredag: 08.00 til 15.30 

 



Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder (gælder dog ikke fødevare som kaffe, te, sirup mv.). Hvis du har en reklamation på en vare, skal du hurtigst muligt lave en reklamation og sende den til hej@homebarista.dk. Vi kontakter dig hurtigst muligt, normalt indenfor 2-3 hverdage efter vi har modtaget din reklamation. 
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Læs mere om din reklamationsret her.

arrow_upward