Ved handel på denne hjemmeside accepterer du automatisk nedenstående betingelser.
Generelt
Vi sender alle varer som pakkepost, da det gør det muligt at spore pakken, hvis der skulle opstå problemer. Varerne er forsikrede under forsendelsen og ved modtagelse bedes du kontrollere pakkens indhold. Er pakken og/eller indholdet beskadiget, når du modtager det, skal du anmelde det til PostNord med det samme, eller senest 2 dage efter modtagelsen og returnere varen til os efterfølgende. homebarista er ikke ansvarlig for varer, der er beskadiget under transporten. Vi pakker altid varerne ind med største omhu, så risikoen for fragtskader minimeres.
Vi tager forbehold for fejl og udsolgte varer.
Leveringstid
Hos homebarista bestræber vi os på en hurtig levering, hvis du bestiller en lagervare inden kl. 12.00 så sendes pakken samme dag. Hvis varen ikke er på lager vil vi så vidt muligt underrette dig om forventet leveringstid. Skulle der imod forventning opstå forsinkelser hos det valgte fragtfirma kan homebarista dog ikke drages til ansvar. Vær opmærksom på, at leverancer til Bornholm og andre småøer i visse tilfælde kan vare op til 4 dage.
Forsendelse i Danmark
Alle pakker sendes via DAO eller Bring og kan trackes.
Ordre over kr. 500 sendes fragtfrit til en valgfti pakkeshop.
Levering i Danmark uden omdeling: 35 DKK
Levering i Danmark med omdeling: 50 DKK
Returnering
Vi giver 30 dages fuld returret gældende fra den dag du modtager dine varer. Varerne skal returneres ubrugte og i samme stand som ved modtagelsen samt i original emballage med originale tags og mærker. Varer som ikke opfylder førnævnte krav tages ikke retur. Pakken skal sendes direkte til vores adresse, og vi anbefaler at sende pakken eksempelvis med PostNord som pakkepost, således at denne skal spores. Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre købsbeløbet til din konto. Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort som varerne er blevet købt med. Dette er for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort. Og husk at gemme din postkvittering som dokumentation for at varen er afsendt.
Returnering af varer står for egen regning.
Returadresse
Homebarista
Svenstrup Bane Alle 3
9230 Svenstrup J
Uafhentede pakker/forsendelser
Hvis du som kunde, ikke har hentet din pakke rettidigt, tilbagesendes denne til Homebarista. Vi returnerer dine penge, men beholder 10% af ordresummen, samt fragtomkostningerne, for at dække omkostninger til administration, fragt, returfragt og håndtering. Det resterende beløb returneres til det anvendte betalingskort ved ordreafgivelsen.
Udsolgte varer
Hvis en vare, som du er interesseret i, skulle være udsolgt, har du ligeledes mulighed for at kontakte os på hej@homebarista.dk. En servicemedarbejder vil informere dig om muligheden for en opskrivning på vores venteliste, om en evt. genbestilling eller tilbyde en tilsvarende vare som kunne have din interesse.
Betaling
Hos homebarista kan du betale med betalingskort som, VISA/Dankort, EURO/MASTERCARD MobilPay og VISA/Electron. Beløbet bliver først fratrukket din konto, når varerne afsendes fra vort lager. Alle priser hos homebarista er angivet i DKK og er inklusive 25% moms, medmindre varen er til et ikke EU land. Se afsnittet med TOLD OG MOMS.
Persondata
Hos homebarista er sikkerheden i top, og behandler alle personlige oplysninger fortroligt samt videregiver aldrig oplysninger til tredje part. Dine bankoplysninger er ikke tilgængelige for homebarista, da disse altid behandles krypteret og sikkert gennem vores betalingstjeneste Stripe.
Told og moms
Bestiller du fra et EU-land betales der dansk moms, men ingen told efter reglerne om varernes frie bevægelighed. Varer, som sendes fra homebarista kan ikke sendes som en gave til lande uden for EU, i et forsøg på at unddrage sig lokal told og afgifter.Bestiller du derimod fra et land udenfor EU, kan der blive påført lokale skatter og told som vi ikke kan drages til ansvar for, men til gengæld fratrækkes dansk moms. Hvis dette er tilfældet vil du blive kontaktet af fragtfirmaet. Vær opmærksom på, at dette kan forsinke forsendelsen en del, da varerne bliver holdt tilbage i tolden. Det er derfra dit ansvar at tage kontakt til fragtfirmaet og betale de påførte meromkostninger.
Kontakt
Du er altid velkommen til at kontakte homebarista pr. e-mail: hej@homebarista.dk eller via vores kontaktside: homebarista.dk/kontakt-os
Sikkerhed
Alt indhold på homebarista inkluderende billeder, tekst mv. er beskyttet af copyright-lovgivningen. Kopiering eller anden brug og videregivelse fra homebarista hjemmeside skal godkendes skriftligt af homebarista.
Vi tager forbehold for evt. udsolgte varer, tastefejl, leveranceændringer fra vores leverandører samt forsinkelser, som homebarista ikke kan kontrollere.
Oplysning om klagemuligheder
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på: hej@homebarista.dk eller via vores kontaktside: homebarista.dk/kontakt-os
Center for Klageløsning
Hvis du ønsker at klage over en vare købt hos os, og det ikke har været muligt at finde en fornuftig løsning imellem os. Kan du indgive en klage til:
Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
www.forbrug.dk
Du kan også indgive en klage til Europa-Kommissionens online klageportal, men dette er kun relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klagen indgives her: http://ec.europa.eu/odr.